Oct 21, 2009

Macam Biskut .

Tenggelam timbul. Kejap takde, kejap lagi takde.
Kenapa? Sibuk la pakcik oi. Atau sengaja sibukkan diri dengan benda remeh?
Biarlah, dah cara aku macam ni. Korang baca diam-diam sudah. : D

Banyak masalah. Sangat banyak. Internet yang macam biskut. Salah dia.
Dah tau kilat sabung menyabung, gatal nak bermespes lagi sapa suruh. Yang antu RO tekun farm kad. Kaki komik sibuk download koleksi fakku. Masing degil nak online, trus kena bercuti sebulan dua.

Padan muka korang. Dan aku. Sama-sama kita takleh nak siapkan time based media kan.
Padahal banyak alternatif lain. Biasa la manusia, malas.

Pelik tapi benar, masa minggu assessment la aku tibe2 rajin nak update site karangan macam ni.
Mungkin dah lali dengan kesibukan lari-lari kat studio mengejar masa, dah tak rasa apa menaip panjang-panjang. Kalau bukan aku nak siapkan drawing kejap lagi, mahu je masukkan entry untuk tampung ketidak adaan aku selama 4 5 bulan lepas. Bajet blogger tegar la pulak. Geli.

Gambar? Banyak kat myspace kot. Tapi semua work aku tak pernah masukkan kat sana.
Semua work? Ade pulak aku buat work kan. Ha-ha-ha.

Otak beku. Sebu. Ayat dah tunggang terbalik. Topic sentence berterabur. Sorry kalau blog dah tak seceria dulu. Sebab sem lepas aku ceria. Boleh tahan la. Sem ni? Aku cuba ceria balik. Pelan-pelan kot.

No comments: