Jan 13, 2010

Aku sampai sem lapan la cibai .


Iye, sem lapan. (8)
Padahal repeat satu paper je. Ikip memang mintak maki kan?
Kerana kekurangannya pelajaran - kurang ajar dan kurang pelajar, (dua2 sesuai) maka sem ini subjek drawing untuk sem 3 tak dapat dibuat.
Tak cukup korum katanya. Apa yang Ikip pernah cukup? Serba tak cukup pun.
Aku patut dah agak awal2.
Memang aku nak duduk lama sket kat Kuantan ni, tapi kalau dah duduk 2 sem yakni setahun sorang2 tanpa ada orang yang aku kenal nak teman, apa motifnye ?

I should be careful when making a wish. Granted, but twisted in return .

Sudahlah. Cari lubang nak buat short sem kalau boleh, tapi kena lepak kat shah alam masa cuti sem kot.
Beku la aku kat sane sorang2 .

Kalau tak boleh, sem 7 nanti aku amek satu paper. Sem 8 pun satu paper.
Kalau tak cukup student lagi nak buat kelas, tak ke sampai sem 25 baru aku nak grad?

Chibai babi lah. Atau singkatannya Chibi. Nama aku kat UiTM Melaka dulu. Haha .