Jan 3, 2010

Group Seni .

Dulu-dulu aku ada group. Best sangat.
Kitorang selalu contact. Selalu melepak. Forum, mirc, jalan2 kl.
Overnight kat taman klcc. Tido bersepah kat ktm bangi. Macam2 lagi lah.

Group dulu aku buat secara tak sengaja. Walaupun aku memang minat art dari dulu, tapi group tu seriusli aku buat untuk bersembang je.
Projek2 yang terjadi lepas tu, untung badan la kot.

Ahli2 group tersebut agak berkomitmen, kalau tak, tak wujud la banner comel, badges, kicin, baju print, kalender, etc etc. Syabas untuk anda.

Dah sem 4 ni aku terpikir macam nak buat lagi satu group serupa.
Aku bergelumang dengan budak2 sama kepala kat sini.
Budak yang hidupnya melukis. Walaupun bukan dipinta, tapi tugasan turut memaksa kejadian tersebut terjadi.
Tumbuhnya group2 seni kat sini seakan menjuluk perut aku untuk memikir sesuatu.
Group2 lain yang telah sedia ada hebat2 belaka; sebab tu aku malas nak mencelah.
Tapi kitaran group, timbul tenggelam je selalunya. Jadi selepas mereka semua dah grad, kemana arah group itu?
Kemana arah kitorang pulak?

Camnilah. Aku ingat nak buat group balik yang merangkum semua cabang seni.
Fotografi, grafik, seni halus, visual,, kajian tempatan, dan macam2 lagi.

Ahli2 aku dah dapat tangkap siapa yang aku nak. Tapi takde bisik2 ape pun lagi sebab aku pun malas nak buat apa2 lagi.

Nama group aku dah ada. Ahli pun dah ada. : D
Tapi, malas . Takde anjakan paradigma . Biarlah .

Rawak : Aku suka sayap. <3

2 comments:

Mohd Fahmi Rahizad said...

buat je lah group tuh....
bdk dh ade,xpyh tgguh2 lg....
mne tau,t jd mcm grooup lme ko tu dulu,siap ade banner bdk comel....
heheheheh

r e n z said...

bell nk wat group gak, siap nk anta proposal kt hep lg. bia die je lah yg buat, klw under ikip leh dpt tunggakan sume. leh g mlancong ke kanada ke jepon ke.