Mar 17, 2009

Beg aku hilang wei + WIP & Finished work

Malam tragedi semuanya tenang. Tiada petanda sesuatu yang buruk akan berlaku, tapi ia terjadi juga..
Sehabisnya exam ATH malam itu, aku balik dengan jayanya dan tanpa disedari, aku tertinggal beg di dewan..Sampai je di CM, dengan sepantas dewa aku tubik ke dewan semula tetapi semuanya hampa..beg yang dimaksudkan telah hilang dari pandangan mata kasarku ini.

Argggh. Ada assignment + pastel + fail yang dalamnya ada alat bagai + buku text ATH + kain tuala (aku mandi kat ikip 5 haritu, CM bodo takde air) serta alatan lain yang tak berapa penting.

Ada tak antara korang bawak balik? Atau bagi kat jaga / makcik cleaner?
Kalau ada nampak, halo-halo la aku. :x Beg kelabu. Bodyglove kut.

Moving on.

Lagi-lagi assignment SHA - work ini ada dalam beg tersebut dan aku belum sempat hantar pun lagi. Sayang sungguh.. Penat buat woo.





Ni apa yang sempat buat kat kelas sebelum dipanggil untuk sesi melihat senior dimaki





WIP - lebih separuh dah siap



TARAA.
Medium - Oil pastel on sugar paper. *klik gambar untuk tatapan bersaiz besar*

Agak-agak kalau hantar gambar ni je kat lec boleh tak? :x

Okay siap entry -- bertemu lagi kita di lain hari wahai pembaca sekalian.

Caww~

No comments: