Apr 29, 2010

Diploma Show 2010 : En Masse


27 & 28 April 2010, Megamall Kuantan.

Penat, tapi seronok. Penatnya macam korang balik kerja dari pasar borong pukul 9. Macam kerja pasaraya angkat berkaton2 tin susu. Macam baru balik cop sawit. Tapi takpe, overall enjoy. :)

Oh, gambar dari kamera saya yang 20 MP itu sahaja. Gambar lain, saya belum curi lagi.
Gambar orang lain ambil, saya tak letak cop nama saya ye.

Saya datang agak tengah hari, sebab pagi itu hujan. Moto saya belum pasang bumbung lagi. Kepada Cik Ujang, saya dah bangun dah pagi tu. Dan saya bertafakur sampai hujan berhenti, tak tido balik pun. Sikit pun tidak.


Hari itu saya rasa Megamall macam rumah saya.
Berlari sana sini berkaki ayam, memang seronok.



Masa saya sampai, saya lihat mereka sedang memadu kasih.
Biarlah, bagi can. Asyik2 saya je, muntah jugak diorang tengok.



Berjakun-jakun dahulu, berpeluh-peluh kemudian.


Saya bangga kerana dapat berhenshin bersama artis pujaan.
NOTE : Aku tak record pojie nyanyi, phone takde bateri. :)


Haaa ni bukti kami menolong. GIGA DRILL BREAKAAA.


Penat kerja, makan time. Penghargaan kepada Cik Ujang kerana terbelanja kami makan sampai ke malam. Hilang penat sekejap dapat mencanai free.

Gambar lain, stok fesbuk kot.

Ouhh takkan adanya ayat-ayat gedik dari saya macam "Kami dapat pengalaman dari semua ni, nervous lah bila tunggu turn kami pulak !"

Sebab. Nak taknak memang akan jadi jugak. Jadi tunjukkan attitude 'Been there done that' agar tidak terlalu kelihatan ulu sangat.

Dan sebab. Saya tidak terlalu devote terhadap pelajaran.

2 comments:

aRT sLayeR said...

hahahahah...pa dh jdik dh...tk kisah ko record ke tk...anip ngan tumbuk ngan kamen roder yujang ke?
kui3

r e n z said...

mse tu anip buat lawak lucah..sume org mnyirap tumbuk die ramai2..haha