Apr 24, 2010

Semester 4 Sudah Tamat : )

...Belum sepenuhnya, tapi cuma tinggal 1 paper, yang saya tak rancang nak hafal tahun Wednesday Art Group ditubuhkan dan sebagainya.

Saya hover folder gambar sem 4. 6gb besar.
Belum campur video dan gambar yang belum disusun.
Saya puas hati berbanding gambar sem lepas yang hanya 2-3 gb.

Macam rasa nak letak, tapi dah ada orang letak.
Nanti kena saman pulak sebab meniru.
Jadi saya ambil keputusan nak membebel je lah.
Lagipun malas nak edit-edit letak watermark murahan macam selalu.

[mengarut:on]

Awal-awal sem dulu masa daftar, aku tengah fikir nak ambil lauk je.
Yelah kalau lambat, takut lauk basi. Penat je beliau masak susah-susah nanti.
Bila dah jumpa, nampak macam kekok je. Alah baru sebulan lebih tak jumpa.
Lek laaaa. : )

Cakap pasal awal-awal sem sebelum kelas start, dah ada program pukimak yang memang sangat pukimak lah.
Kembali ke landasan.
Aku rasa baik korang pegi baring kat landasan keretapi je lagi syok.
Takde la korang kena mengadap muka pakcik gila seks yang sangat hipokrit atau berbaring bersama lintah dan ular.
Tentang pakcik tu, aku tak fitnah. Memang dia gila seks. Pedo amatur.

Bila kelas start kami masih lagi mengelamun.
Biasalah, kerja belum bertimbun. Tapi saya tetap kena buat kolaj, sebab setompok kolaj itu bersamaan 2 jam. Jadi bayangkanlah bertompok2 kolaj saya kena siapkan.
Tapi lek lu, masih ada masa bersushi dan berkaraoke. Dan wayang. Dan tc.

Saya taknak komen tentang pengajaran dan pembelajaran.
Lecturer semua best. : ) Paling best-lah.
~Saya taknak kena gam oke.

Pendek cerita, kami ke Johor, Tioman, Redang, Langkawi, macam2 lagi lah.
Kesimpulannya sem ini sangat seronok. Hee.
Lagi satu sebab best, sem ini saya hidup berdua.
Dan terlalu banyak kejahatan yang saya buang jauh-jauh.
Terima kasih sebab ugut tak nak cakap dengan saya sampai mati kalau saya buat benda bukan2 ye awak. : )

Budak-budak kos saya, esok mereka ada exam MUET.
Saya dah 2 kali ambik, tak lepas2. Bengap jugak la nampaknya kalau macam tu.
1st masa form 6, saya tak ambik upper 6.
2nd kat melaka, saya tak pergi final. : )
3rd. sem depan kot. Atau sem 8 nanti. Ceh.

Cuti sem ini, saya nak mencari kerja part time di samping membantu ibu bapa saya : )
Pehh bapak mulianye koi. Mak saya dengar mesti nangis.

Akhir kata, harap maaf kepada sesiapa yang tersinggung dengan saya selama sem ini.Sem lepas2, saya peduli ape. Benda lama pun nak terasa pergi matilah.

Jumpa lagi di post akan datang ~

[mengarut:off]


Satu gambar je, tarahal la nyah kan


~renz

2 comments:

Anonymous said...

la tak amik MUET lagi rupenye ko. konpem ko dapat band over9000 nanti ekekeke

r e n z said...

waaah ~ ko sanggup baca post pjg2 kan. terbaek la :D

aritu dapat band5, tapi tu sebab aku ade skandal ngan cikgu yang marking paper aku