Apr 5, 2010

Felix @ Era


Helllu semua ! :3

Hari ni seperti biasa, saya lunch di restoran Era Gemilang sebelah asrama bebudak ni.
Saya terbau ayam masak tomato di sudut 6 o'clock, jadi tanpa segan silu saya terjah ke sana.

Bila hampir, saya agak terkejut apabila sekumpulan gadis seakan histeria.
Ada yang sampai bersila di atas kerusi kayu yang kecil itu.
Ada yang melompat apabila nampak saya.
Seraya itu, mereka menghalau saya dengan raut wajah yang penuh bengis.

Pembaca sekalian;
Disini saya ingin menyeru kepada semua, hentikan racist terhadap kaum kami !
Kami tak makan orang. Sebab kami kucing. Kami comel.
Kami hidup dengan simpati orang. Sebab dengan cara itulah kami dapat sesuap nasi untuk meneruskan hari yang pahit dan getir ini.

Setakat itu saja diari saya hari ini.
Renung-renungkanlah.

No comments: