Feb 2, 2010

Anjakan abaian reputasi .

Ape korang buat kalau 'Jeng ar gini!!' ?
Kerja berlonggok. Dah tekan limit korang sampai ke hujung.
Perlu ke cari jalan risiko untuk terus melangkah keluar dari batasan diri?

Ada kawan-kawan yang sebaik-baik umat aku kenal dulu, sekarang dah sentuh batang ajaib ni.
Rokok. Ubat hilang mengantuk paling mujarab. Sebab tu masa Kem Landasan aku buat pengakuan boleh tak tido untuk berhari-hari.
Sebab nikotin sama je macam caffeine. Meransang testosteron untuk berpusing, ligat.
Lebih efektif dari kuda bagi aku. Mungkin untuk aku saja kot .

Mari kita terjah CM. Yok ! : D

Idola Ikip neh. Haha . Gambar untuk bergaya je, die batuk sambil menangis lepas tu .

p/s: Eleh Sagaf tu muka cam perokok tegar, padahal sem 3 baru mula tuh.
Fahmi, sem 1. Teringat lagi muka beliau yang pucat sewaktu batuk bertalu-talu dulu.
Derang ade belakang aku, so bukan mengumpat ek .


No comments: