Feb 2, 2010

SHA terakhir .

Sem 2 - oil pastel. Sem 3, akrilik .
Aku suke sebab klas dia rilek je. Pegi klas banyak gelak.
Tapi gelak pon assigment hantar ye kawan-kawan .

Sem ni ada 2 pilihan je, watercolor dan kolaj.
Mulanya aku dah masuk watercolor, tapi cam aku sorang je laki so aku tukar kolaj.
Mane la nak tau si fahmi ngok ngek boleh lak ponteng masa briefing, kalau tak ade la jugak geng .

Aku sebenarnya nak elak kolaj, sebab leceh gile kerjanya. Tak susah pun.
Tapi penat otak. Detail sangat . Dengan masalah nak cari sumber kertas la, nak melekat benda alah tu sehelai2. Dah la saiz sebutir kertas tu takleh besar dari saiz taik hidung.
Tua la nak siap .

Kena buat landscape dan binatang. Macam biasa, papa bear pilih singe lagi.
Haha aku pun dah berjangkit jadi binatang ni kenapa .

WIP -

Macam biasa, alatan nak buat kerja - kotak hitam webcam dan bebatang penerus hidup .

Kolaj bosan. Tapi Pn. Haida comel sem ni, so takpelah. Layankan aje.

No comments: