Feb 18, 2010

Life Phase.

Dah 2010. Masa untuk mengimbas kenangan lalu. Nostalgia gile lah.

Cakap tentang berforum, ada 3 forum yang aku betul2 stick agak lame.
Forum yang lain tu hanya reg dan park nama dalam member list je.
Bagi meriah sket. Atau untuk download sesuatu.

3 forum, 3 phase.

Pergh.com
Forum ni dalam phase dial up. Sekali masa aku 1st time main RO.
2003 kalau tak silap. Dah 7 tahun aku kat sinun.


Gforum
Phase pertengahan, ala2 zaman nesolitik gitu.
Aku join pun sebab dulu peminat komik2 GS, Gempak ngan Starz. Walaupun dah berenti baca. masih lagi aktif berada disitu. Aku membesar dengan Gforum. Nostalgic sangat bila teringat balik. Zaman dimana kesedaran janaan ekonomi rm6 sebulan untuk komik lebih baik digunakan untuk winston 14 sehari.


Spam Inc
Zaman yang terakhir sebelum aku jejakkan kaki ke kuantan ini.
Lagi banyak peristiwa dengan diorang. Ups dan down bersama.
Tahniah kerana korang trus kekal dengan SpamInc. Ade jugak pewaris aku hawhaw.

==================================

Berapa banyak mereka ini membesar sejak hari pertama aku kenal diorang?
Muna dah kawen. Ade sorang baby dah.
Illy pun otw.

Berapa banyak aku lak membesar dari hari itu?
Siapa tahu. ; )

No comments: