May 26, 2010

Getting Older.

Sedang mengemas hari itu, saya terjumpa album. Di sebalik timbunan barang nostalgic yang lain. Kewujudan yang telah dilupakan. Itulah salah satu kebaikan mengemas rumah. Dapat jumpa surat cinta lama2, keychain, nombor telefon rakan dan sebagainya. :) Tapi saya jumpa gambar lama, dan kualiti gambar yang dapat saya persembahkan agak sedih memandangkan saya hanya ada camera dari phone. Scanner sudah aman bersemadi di dalam stor. Digital camera, tiada bateri dan saya tak mampu untuk menukar bateri semata2 untuk ambil sekeping gambar untuk blog.

Gambar sekitar hujung tahun 80' atau awal 90', sebab tiada tarikh yang kelihatan di atas gambar tersebut.


Saya lahir jam 11.15 pagi, antara sebab kenapa saya degil sangat hari ini. :)

4 comments:

aleya anuar said...

hahahahahahaha
(=

r e n z said...

ishhh pe gelak2? x wat lawak hape pon

aleya anuar said...

okey fine.. puteh ya.. hahaha.. comey laaaa..ini tulus

r e n z said...

haha btol putih kn..satu bdn putih..sgt kontra klw dibandingkan ngn org blakang :p