May 26, 2010

Ice Blended Burger.


Kenapa celik mata saja, saya dah cari ice blended? Kenapa saya gemar bersarapan/ lunch/ dinner/ supper dengan burger? Bukanlah bermakna saya kanak2 manja dengan berat badan melebihi 100kg, ataupun seorang sosial reject yang hanya bermain dota dari pagi sampai ke pagi esoknya.

Yang sebenar-benarnya, lokasi kedai2 tersebut hanya 3 meter dari pintu rumah saya. Mak saya ajar, kalau nak makan, capai makanan yang dekat dulu. Barulah beradab. Biarpun makanan paling dekat itu dah bersemut, Tak kisah. Janji ada adab.

Dah nama pun sebelah rumah, mestilah jiran. Dan kalau jiran seusia lebih kurang aku, mestilah kawan. Dan kalau kawan, mestilah support mereka. Dapat juga support perut sendiri.


Peniaga muda yang tidak kenal erti penat ~


Dan pabila malam, keadaan menjadi semakin meriah.

No comments: