May 28, 2010

Life is a game.


And it's nothing wrong being a gamer in your life, right? :)

Kegilaan sekarang, DoTA dengan kawan yang beratus batu jauhnya, dengan kekerapan disconnect sebanyak 86% secara purata, dan kadar lag yang melampau. Tapi kami seronok. Sebab kami bermain dengan kawan. Tidak bermain dengan orang rawak, yang asyik memaki kami bila mati demi menutup kesalahan sendiri.

Kami sudah berkenalan lebih 5 tahun, dan ini game kedua kami dapat berkongsi keseronokan bersama selepas RO.

Yang lain, semua aktiviti sosial yang diadakan agak jauh. Dan saya sudah beberapa tahun tidak turun ke KL untuk bergurau senda seperti dulu. Turun tahun lepas, sebab ada hal. Naik moto je.

Step : Internet > MiRC > Garena.


7 comments:

bluecakes said...

WTF. Tajuk blog sama dgn pe yg aku nak buat utk entry blog aku xD

MR 47 said...

"Tidak bermain dengan orang rawak, yang asyik memaki kami bila mati demi menutup kesalahan sendiri." <--- hohoh, btol2. aku pn x paham la, pdahal bnde kecik je. mcm la klo mati tu xleh respawn. sbb tu aku kureng minat men game2 strategy dgn org2 jnis cmni, tp aku lyn gk la.huhuh..

r e n z said...

sarah - ko.ade.blog? D:

47 - haha btol..lagi satu unsur perkauman sgt jelas antara cina ngan melayu. btw siapakah anda?

MR 47 said...

ya tu pn msalah gk. nk kate cina ni terer men dota, erm...xde le sgt pn. cume diorang byk mulut klo men scara berjemaah.hahaha.

siapa saya?erm...saya budak uitm s.alam..huhuh..

r e n z said...

eh ramai gak yg terer kot..slalu idop kt cc siang smpai mlm men dota maunye x terer..oh ingatkan dak ikip, sbb ko rmai follow dak ikip punye blog~

bluecakes said...

haha.rah.sia.

r e n z said...

rur1k0 kedekut ! D: