May 13, 2010

Home Sweat Home.

Kemas kemas dikemas~ Kemas dengan bersungguh sungguh ~

Rumah macam sarang penagih. Balik cuti rupanya banyak gila kerja menanti. Memang diorang tuggu aku balik mengadap barang2 tu. Takpe, memang saya suka mengemas rumah. Suka sangat. Sangat2 suka lah. Paling suka sekali.


Terketawa saya bila menjejakkan kami masuk rumah. Boleh jejak je, tak boleh berjalan. Tak muat.

Balik penat2, nak tido kejap la konon. Tengok katil. Wah.



Komik yang saya kumpul sejak sekolah rendah. Gambar menunjukkan 5% dari jumlah penuh. Ke tong sampah kamu semua !


Terima kasih sekolah kerana trofi ini semua~ Akan saya abadikan dalam stor bersama pinggan mangkuk yang lain.

Bilik saya dah siap dikemas. Tapi masih tak rasa nak tido disitu.
Saya tidur di ruang tamu saja. Bersenjatakan laptop untuk melawan bosan.

5 comments:

Anonymous said...

tayar tu kasi gua boleh?

r e n z said...

tak buleh, encik anonymous

bluecakes said...

apsal tak jual je komik tu v_v

bluecakes said...

apsal tak jual jer komik tu U_U

r e n z said...

ko nak beli? sekilo singgit ;D